Jak objednat pizzu a jídlo
Vážení zákazníci, objednávat můžete telefonicky na : 601 240 727, 465 613 612. Prosíme o pochopení, když servírka ihned nezvedne telefon – obsluhuje i zákazníky v restauraci. Nebo on-line: pro online objednávku kliknětě ZDE
V případě, že Vám do 15minut nepřijde potvrzení objednávky - volejte.
Po příjezdu na místo Vás prozvoníme, aby jste si mohli pizzu převzít.
Pro objednávku klikněte ZDE
Nápoje vozíme pouze s pizzou. Cena jídla musí překročit 120Kč.
Žamberk: Rozvoz pizzy - zdarma, rozvoz jídla nad 120 Kč - zdarma. Mimo Žamberk dle objednávky.
Dlouhoňovice/Helvíkovice/Lukavice/Lišnice - 20Kč, od pizz zdarma, (ostatní : dle objednávky 5Kč/km) - od 4kmmin. 2pizzy !! Letohrad nejezdíme.
Předání objednávky zákazníkovi
cca 1 minutu před naším příjezdem Vás prozvoníme na Váš telefon
Přihlášení do aplikace
- Registrace nového zákazníka:
Po kliknutí na nápis „NOVÁ REGISTRACE“ (vpravo nahoře) náležitě vyplňte VŠECHNY položky zobrazeného formuláře, kliknutím na ikonu „REGISTROVAT“ je Vaše registrace dokončena. Pro pozdější úspěšné přihlášení si zapamatujte přihlašovací jméno a heslo.
- Přihlášení registrovaného zákazníka:
Po kliknutí na nápis „PŘIHLÁŠENÍ“ (vpravo nahoře) zadejte své přihlašovací jméno a heslo a klikněte na ikonu „PŘIHLÁSIT“. Po tomto úkonu můžete dále pokračovat v samotné objednávce.
- Zapomněli jste heslo?
Po kliknutí na nápis „ZAPOMENUTÉ HESLO“ (vpravo nahoře) doplňte do položky Vaše přihlašovací jméno a heslo Vám bude zasláno na Vaši e-mailovou adresu (vyplnili jste při první registraci).
Napište nám Váš názor, PROSÍM Pokud si po snědení objednaného jídla najdete 2 minuty čas a napíšete nám jak Vám chutnalo, ale i nechutnalo (to se snad ani stávat nebude, ale přeci jen) či postřehy, co Vám vadilo, co Vás potěšilo či co byste chtěli změnit - věřte, budeme jen rádi, neb každý názor (i ten negativní) bude jen ku prospěchu nás všech :-). Piště na mail: grand-canyon@seznam.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu